Değerli öğrencilerimiz,
Yılsonu sınavlarınızla ilgili olarak sorun yaşamamak için aşağıda paylaşılan bilgileri okumanız ve bunlara göre hareket etmeniz gerekmektedir.
1)ÇEVRİMİÇİ DENEME SINAVLARI
Çevrimiçi yılsonu sınavlarına başlamadan önce kullandığınız bilgisayar ve internet altyapısını test etmek; varsa olası sorunları tespit etmek hem de sistem kullanım becerilerinizi arttırmak için Çevrimiçi Deneme Sınavlarına girmeniz idarece zorunlu tutulmuştur.
Sistemle ilgili olarak deneme sınavlarında sorun yaşamanız durumunda konuyu e-posta ile yiuzem@yiu.edu.tr adresine bildirmeniz gerekmektedir. Gönderdiğiniz e-postanın başlığında “Çevrimiçi Deneme Sınavı Sorun Bildirimi” yazmanız ve aşağıdaki bilgileri eklemeniz gerekmektedir:
Sisteme giriş şifresini unutan öğrencilerimiz öncelikle şifremi unuttum seçeneğinden sorunu çözmeyi denemelidir. Sorunun devam etmesi halinde yiuzem@yiu.edu.tr adresine veya program başkanına e-posta göndererek destek isteyebilirler.
Çevrimiçi Sınav Sistemine GİRİŞ İÇİN TIKLAYINIZ
2) ÇEVRİMİÇİ SINAVLAR ESNASINDA YAŞANABİLECEK SORUNLAR
Çevrimiçi sınavlarda yaşadığınız sorunlarla ilgili dilekçelerinizi ISLAK İMZALI olarak UZEM Birim Koordinatörlerine fotoğrafını ya da taratılmış halini en geç sınavdan sonraki 24 saat içerisinde e-posta ile iletiniz. Ayrıca orijinal ıslak imzalı dilekçelerinizi de elden teslim veya posta yoluyla da müdürlüğe en geç sınavdan sonraki dört (4) işgünü içerisinde iletiniz. Belirtilen süreler içerisinde yapılmayan bildirimler dikkate alınmayacak olup, işlemlerin belirtilen süreler içerisinde gerçekleştirilmesinden öğrenci sorumludur. Posta, kargo veya öğrenciden kaynaklı olarak evrakın ulaşmasında yaşanabilecek gecikmelerde ve kaybolma durumlarında müdürlüğümüzün bir mesuliyeti bulunmamaktadır.
Birim koordinatörlerinin sınav kayıtlarına (log kayıtlarına) bakarak yapacağı değerlendirme sonrasında sınav sırasında sistemsel bir sorun yaşadığı tespit edilen öğrencilerimizin mağduriyetleri bütünleme sınavlarında giderilecektir.
Bulunduğunuz bölgede sınav esnasında meydana gelen elektrik veya internet kesintisi gibi sınava katılmanıza yahut sınavı tamamlamanıza mani bir durum meydana gelmişse, ilgili kurumdan almış olduğunuz yazılı bilgi evrakı ile de müdürlüğümüze başvurarak durumunuzun değerlendirilmesini talep edebilirsiniz.
Sınavlara sağlık sorunu yaşaması sebebi ile rapor alarak katılım gösteremeyen öğrencilerimiz de raporlarının taratarak veya resmini çekerek e-posta ile UZEM birim koordinatörüne raporu aldığı gün itibari ile dilekçesi ile beraber iletmeli; orijinal evrakı ise en geç raporunun sona erdiği günün ertesinde dilekçesi ile beraber müdürlüğümüze posta, kargo yoluyla yahut elden iletmelidir.
Islak imzalı dilekçeniz bulunmayan e-postalar ve müdürlüğe orijinali iletilmeyen dilekçeler kesinlikle değerlendirilmeye alınmayacaktır. Lütfen dilekçelere talep edilen bütün bilgileri eksiksiz yazınız.
UZEM Çevrimiçi Sınav Destek ve İletişim Birimi
Sınav anında yaşamış olduğunuz sorunlar için anlık olarak aşağıda iletişim bilgisi paylaşılan birimlerle iletişime geçebilirsiniz.
UZEM Sınav Sorun Bildirim ve Destek Whatsapp Hattı |
0552 994 05 41 |
|
UZEM Sınav Yetkilisi Kurumsal Telefonu ve E-Posta Adresi |
0312 329 10 10 /1022 |
yiuzem@yiu.edu.tr |
Öğrenci İşleri D.B. Sınav Yetkilisi Kurumsal Telefonu ve E-Posta Adresi |
0312 329 10 10 /1022-1023 |
öidb@yiu.edu.tr |
UZEM Birim Koordinatörleri:
Program |
Koordinatör |
E-Posta Adresi |
Anestezi |
Öğr. Gör. Emel KÜLEKÇİ |
|
Ameliyathane Hizmetleri |
Öğr. Gör. Fazilet TAMER |
|
Biyomedikal Cihaz Teknolojisi |
Öğr. Gör. Cansu AKBAY |
|
Elektronörofizyoloji |
Öğr. Gör. Ayşegül USTA |
|
Optisyenlik |
Öğr. Gör. Semra KAYABAŞ |
|
Tıbbi Laboratuvar Teknikleri |
Dr. Öğr. Üyesi Dilek Şura ÖZDEN |
|
Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik |
Öğr. Gör. Hakan AKAYDIN |
|
Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama |
Öğr. Gör. T. Şahan SÖKMENSÜER |
Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Yazışma Adresi:
T.C. Yüksek İhtisas Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Karakaya Mahallesi Bağlum Bulvarı No:1 06291 Keçiören/Ankara
Durumunuzla ilgili olarak aşağıdaki dilekçelerden uygun olanı kullanabilirsiniz.
Bölgesel Sorun Yaşayan Öğrenciler İçin Dilekçe
Sağlık Raporlu Öğrenciler İçin Dilekçe
Teknik Sorun Yaşayan Öğrenciler İçin Dilekçe
Dilekçeler ile ilgili olarak bu duyurunun ilk paragrafında belirtilen hususları dikkate almanızı önemle tekrar hatırlatırız.
3) BAĞLUM YERLEŞKESİ BİLGİSAYAR LABORATUARI KULLANMA TALEBİ HAKKINDA
Çevrimiçi Sınavlar İçin Bağlum Yerleşkesi Bilgisayar Laboratuarını Kullanma Talebi Olan Öğrencilerimizin Dikkatine!!
Kendi imkanları ile çevrimiçi sınavlarda sorun yaşayacağını düşünen öğrencilerimiz Bağlum Yerleşkesi’nde bulunan Bilgisayar Laboratuarı’ndan faydalanabilirler. Bu imkândan faydalanmak isteyen öğrencilerimiz en geç 08.01.2020 tarihine kadar talep formunu doldurmalıdırlar.
Bağlum Bilgisayar Laboratuarı Kullanım Talep Formu İçin Tıklayınız
Bağlum Yerleşkesi’ne giriş çıkışlar için aşağıdaki kurallara riayet edilmesi gerekmektedir:
SHMYO YILSONU SINAV TAKVİMLERİ İÇİN TIKLAYINIZ