Yüksek İhtisas Üniversitesi - SHMYO ve MYO öğrencilerine final sınavları hakkında duyuru.

SHMYO ve MYO öğrencilerine final sınavları hakkında duyuru.

Değerli öğrencilerimiz,

Yılsonu sınavlarınızla ilgili olarak sorun yaşamamak için aşağıda paylaşılan bilgileri okumanız ve bunlara göre hareket etmeniz gerekmektedir.

 

1)ÇEVRİMİÇİ DENEME SINAVLARI

Çevrimiçi yılsonu sınavlarına başlamadan önce kullandığınız bilgisayar ve internet altyapısını test etmek; varsa olası sorunları tespit etmek hem de sistem kullanım becerilerinizi arttırmak için Çevrimiçi Deneme Sınavlarına girmeniz idarece zorunlu tutulmuştur.

Sistemle ilgili olarak deneme sınavlarında sorun yaşamanız durumunda konuyu e-posta ile yiuzem@yiu.edu.tr adresine bildirmeniz gerekmektedir. Gönderdiğiniz e-postanın başlığında “Çevrimiçi Deneme Sınavı Sorun Bildirimi” yazmanız ve aşağıdaki bilgileri eklemeniz gerekmektedir:

  • Okuduğunuz program,
  • Sınıfınız,
  • Ad-Soyad,
  • Yaşadığınız sorun,
  • Sorunu yaşadığınız gün/saat.

 

Sisteme giriş şifresini unutan öğrencilerimiz öncelikle şifremi unuttum seçeneğinden sorunu çözmeyi denemelidir. Sorunun devam etmesi halinde yiuzem@yiu.edu.tr adresine veya program başkanına e-posta göndererek destek isteyebilirler.

 

Çevrimiçi Sınav Sistemine GİRİŞ İÇİN TIKLAYINIZ

 

2) ÇEVRİMİÇİ SINAVLAR ESNASINDA YAŞANABİLECEK SORUNLAR

Çevrimiçi sınavlarda yaşadığınız sorunlarla ilgili dilekçelerinizi ISLAK İMZALI olarak UZEM Birim Koordinatörlerine fotoğrafını ya da taratılmış halini en geç sınavdan sonraki 24 saat içerisinde e-posta ile iletiniz. Ayrıca orijinal ıslak imzalı dilekçelerinizi de elden teslim veya posta yoluyla da müdürlüğe en geç sınavdan sonraki dört (4) işgünü içerisinde iletiniz. Belirtilen süreler içerisinde yapılmayan bildirimler dikkate alınmayacak olup, işlemlerin belirtilen süreler içerisinde gerçekleştirilmesinden öğrenci sorumludur. Posta, kargo veya öğrenciden kaynaklı olarak evrakın ulaşmasında yaşanabilecek gecikmelerde ve kaybolma durumlarında müdürlüğümüzün bir mesuliyeti bulunmamaktadır. 

Birim koordinatörlerinin sınav kayıtlarına (log kayıtlarına) bakarak yapacağı değerlendirme sonrasında sınav sırasında sistemsel bir sorun yaşadığı tespit edilen öğrencilerimizin mağduriyetleri bütünleme sınavlarında giderilecektir.

Bulunduğunuz bölgede sınav esnasında meydana gelen elektrik veya internet kesintisi gibi sınava katılmanıza yahut sınavı tamamlamanıza mani bir durum meydana gelmişse, ilgili kurumdan almış olduğunuz yazılı bilgi evrakı ile de müdürlüğümüze başvurarak durumunuzun değerlendirilmesini talep edebilirsiniz.

Sınavlara sağlık sorunu yaşaması sebebi ile rapor alarak katılım gösteremeyen öğrencilerimiz de raporlarının taratarak veya resmini çekerek e-posta ile UZEM birim koordinatörüne raporu aldığı gün itibari ile dilekçesi ile beraber iletmeli; orijinal evrakı ise en geç raporunun sona erdiği günün ertesinde dilekçesi ile beraber müdürlüğümüze posta, kargo yoluyla yahut elden iletmelidir.

Islak imzalı dilekçeniz bulunmayan e-postalar ve müdürlüğe orijinali iletilmeyen dilekçeler kesinlikle değerlendirilmeye alınmayacaktır. Lütfen dilekçelere talep edilen bütün bilgileri eksiksiz yazınız.

 

UZEM Çevrimiçi Sınav Destek ve İletişim Birimi

Sınav anında yaşamış olduğunuz sorunlar için anlık olarak aşağıda iletişim bilgisi paylaşılan birimlerle iletişime geçebilirsiniz.

UZEM Sınav Sorun Bildirim ve Destek Whatsapp Hattı

0552 994 05 41

UZEM Sınav Yetkilisi Kurumsal Telefonu ve E-Posta Adresi

0312 329 10 10 /1022

yiuzem@yiu.edu.tr

Öğrenci İşleri D.B. Sınav Yetkilisi Kurumsal Telefonu ve E-Posta Adresi

0312 329 10 10 /1022-1023

öidb@yiu.edu.tr

 

UZEM Birim Koordinatörleri:

Program

Koordinatör

E-Posta Adresi

Anestezi

Öğr. Gör. Emel KÜLEKÇİ

yiu.emel.kulekci@gmail.com

Ameliyathane Hizmetleri 

Öğr. Gör. Fazilet TAMER

yiu.fazilet.tamer@gmail.com

Biyomedikal Cihaz Teknolojisi

Öğr. Gör. Cansu AKBAY

yiu.cansuakbay@gmail.com

Elektronörofizyoloji

Öğr. Gör. Ayşegül USTA

yiu.aysegul.usta@gmail.com

Optisyenlik

Öğr. Gör. Semra KAYABAŞ

yiu.sevcan.utas@ gmail.com

Tıbbi Laboratuvar Teknikleri

Dr. Öğr. Üyesi Dilek Şura ÖZDEN

yiu.dilek.dinc@ gmail.com

Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik

Öğr. Gör. Hakan AKAYDIN

yiu.hakan.akaydin@gmail.com

Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama

Öğr. Gör. T. Şahan SÖKMENSÜER

yiu.sahan.sokmensuer@gmail.com

 

Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Yazışma Adresi:

T.C. Yüksek İhtisas Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Karakaya Mahallesi Bağlum Bulvarı No:1 06291 Keçiören/Ankara

 

Durumunuzla ilgili olarak aşağıdaki dilekçelerden uygun olanı kullanabilirsiniz.

Bölgesel Sorun Yaşayan Öğrenciler İçin Dilekçe

Sağlık Raporlu Öğrenciler İçin Dilekçe

Teknik Sorun Yaşayan Öğrenciler İçin Dilekçe

 

Dilekçeler ile ilgili olarak bu duyurunun ilk paragrafında belirtilen hususları dikkate almanızı önemle tekrar hatırlatırız.

 

3) BAĞLUM YERLEŞKESİ BİLGİSAYAR LABORATUARI KULLANMA TALEBİ HAKKINDA

Çevrimiçi Sınavlar İçin Bağlum Yerleşkesi Bilgisayar Laboratuarını Kullanma Talebi Olan Öğrencilerimizin Dikkatine!!

Kendi imkanları ile çevrimiçi sınavlarda sorun yaşayacağını düşünen öğrencilerimiz Bağlum Yerleşkesi’nde bulunan Bilgisayar Laboratuarı’ndan faydalanabilirler. Bu imkândan faydalanmak isteyen öğrencilerimiz en geç 08.01.2020 tarihine kadar talep formunu doldurmalıdırlar.

 

Bağlum Bilgisayar Laboratuarı Kullanım Talep Formu İçin Tıklayınız

 

Bağlum Yerleşkesi’ne giriş çıkışlar için aşağıdaki kurallara riayet edilmesi gerekmektedir:

  • Bağlum Bilgisayar Laboratuarını kullanacak bütün öğrencilerin cep telefonlarına Hayat Eve Sığar Uygulamasını yükleyip hesap oluşturmaları ve yerleşkeye giriş çıkışlarda sağlık duru ile ilgili ara yüzü güvenlik görevlisine ibraz etmeleri gerekmektedir.
  • Güvenlik görevlisi girişlerde derece ile ateş ölçümü yapacaktır.
  • Bina içine girişler sınav saatinden 40 dakika önce yapılarak, laboratuarda öğrencilerin geçireceği süre minimumda tutulacaktır.
  • Öğrenciler bina girişinde bulunan dezenfektan cihazı yardımıyla tesise girmeden evvel ellerini dezenfekte etmelidirler.
  • Bina içinde ve sınıflarda maske kullanımı zorunlu olacağından, maskesiz hiç kimse bina içine veya sınıflara alınmayacaktır. Mümkünse çift maske ve siperlik/ gözlüklü siperlik kullanılması önerilmektedir.
  • Laboratuarda mesafe kuralları uygulanacağından, öğrencilerin oturma planları buna göre düzenlenecektir. Öğrenciler tesise her geldiklerinde aynı bilgisayarda sınava girecek, farklı cihaz kullanmayacaklardır.
  • Sınav sırasında silgi, kalem, kalem açacağı, hesap makinesi vb. araç-gereç paylaşımı yasaktır. Her öğrenci sınavda kullanacağı araç ve gereci yanında getirmek zorundadır.
  • Her sınav sonrasında ilgili laboratuvar dezenfekte edilip havalandırılmak suretiyle gerekli temiz hava sirkülasyonu ve dezenfeksiyon işlemi sağlanacak. Sınav sırasında laboratuarda pencereler açık tutulacaktır. Öğrencilerin hava koşullarına uygun kıyafet giymesi önerilmektedir.
  • Sınavların için idare tarafından lüzum görülmesi halinde dersliklerdeki bilgisayarlar da kullanıma açılabilecektir. Derslik kullanımında da laboratuar kullanımındaki kurallar geçerli olacaktır.

 

SHMYO YILSONU SINAV TAKVİMLERİ İÇİN TIKLAYINIZ

 

Aranacak kelimeyi girin ve "enter" tuşuna basın.
Çıkmak için "ESC" tuşuna basın.