Web Asistan Menü
Mustafa Kemal ATATÜRK

Kurul Üyeleri

Etik Kurulu Üyeleri:    

Prof. Dr. Göknur YALIM (Başkan) 

Doç. Dr. Arzu BAHAR ( Başkan Yardımcısı)

Prof. Dr. İnanç GÜVENÇ

Doç. Dr. Togay EVRİN

Doç. Dr. Müjde ÇALIKUŞU İNCEKAR

Dr. Öğr. Üyesi İrfan ESEN

Doç. Dr. Gamze ÖZBEK GÜVEN ( Raportör)

Dr. Öğr. Üyesi Khurshud HUSEYNOVA

Dr. Öğr. Üyesi Sevan ÇETİN ÖZBEK

Dr. Öğr. Üyesi Alişan BALTACI

Öğr. Gör. Dr. Emel KÜLEKÇİ

goaek@yiu.edu.tr

Kurul Üyeleri

Etik Kurulu Üyeleri:    

Prof. Dr. Göknur YALIM (Başkan) 

Doç. Dr. Arzu BAHAR ( Başkan Yardımcısı)

Prof. Dr. İnanç GÜVENÇ

Doç. Dr. Togay EVRİN

Doç. Dr. Müjde ÇALIKUŞU İNCEKAR

Dr. Öğr. Üyesi İrfan ESEN

Doç. Dr. Gamze ÖZBEK GÜVEN ( Raportör)

Dr. Öğr. Üyesi Khurshud HUSEYNOVA

Dr. Öğr. Üyesi Sevan ÇETİN ÖZBEK

Dr. Öğr. Üyesi Alişan BALTACI

Öğr. Gör. Dr. Emel KÜLEKÇİ

goaek@yiu.edu.tr

Başvuru

SAĞLIK BİLİMLERİ ARAŞTIRMA ETİK KURULU’NDA DEĞERLENDİRMEYE ALINACAK BAŞVURULAR VE BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

BAŞVURU FORMLARI YENİLENMİŞTİR.   AŞAĞIDA YER ALAN FORMLAR KISMINDAN ULAŞABİLİRSİNİZ.

1.Beşeri Tıbbi Ürünlerin Klinik Araştırmaları Hakkında Yönetmelik"  kapsamı dışındaki sağlık alanında yapılacak olan araştırmalar değerlendirmeye alınır.

2. Ticari firma tarafından desteklenen ilaç/ürün veya tıbbi malzeme çalışmaları kabul edilmeyecektir.

3. Etik kurul toplantısından 5 iş günü öncesine kadar teslim edilen başvurular toplantı gündemine alınabilecektir.

4. Başvuru dosyası ıslak imzalı nüshası Etik Kurul sekreterliğine teslim edilecektir. Aynı zamanda goaek@yiu.edu.tr adresine bütün belgelerin elektronik ortamda gönderilmesi gerekmektedir.

5.Etik Kurul kararının İngilizce olarakta almak isteyen araştırmacıların, araştırmanın başlığını ve özet kısmını İngilizce olarak kurula sunmaları gerekmektedir.

6.Başvuru dosyasındaki tüm formların sorumlu araştırmacı tarafından paraflanması gerekmektedir.

NOT: Islak imzalı başvuru dosyası ve/veya e-mail adresine gönderilmesi gereken dosyanın eksik olması durumunda başvurular değerlendirilmeye alınmayacaktır.

 

Başvuruda İstenilen Belgeler:

  • Sekretarya Kontrol Formu
  • Başvuru dilekçesi
  • Başvuru formu 
  • Çalışmada yer alacak tüm araştırmacıların YÖKSİS formatlı güncel özgeçmişleri 
  • Ünite amiri/anabilim dalı başkanı/dekan onayı veya akademik kurul kararı
  • Aydınlatılmış onam formu (Çalışmaya 18 yaş altı gönüllülerin alınması planlanıyorsa
    çocuk rıza formu ile veli/vasi onam formu da hazırlanmalıdır.)
  • Araştırma bütçesi (Yapılacak tüm harcamaları içeren, bütçe kaynağı belirtilmiş) (Eğer bütçe talebi yoksa yazılı olarak "Bütçe talebimiz yoktur" ifadesi evraka eklenmelidir)
  • Veri Toplama Formu
  • Yazar Katkı Beyanı
  • Araştırmanın Yapılcağı Merkez/Merkezlerden İdari İzinler
  • İKU Taahhütnamesi’nin okunduğuna dair belge 
  • Helsinki Bildirgesi’nin okunduğuna dair belge
  • Yök Bilimsel Araştırma ve Yayın Faaliyetlerinde Üretken Yapay Zeka Kullanımı Dair Etik Rehber Taahhütnamesi
  • Usb veya Cd / E-Mail
  • Başvuru Formundaki İmzalar
  • İki Taahhütnamesi'nin Okuduğuna Dair Belge (Çalışmaya Katılan Tüm Araştırıcılar Tarafından İmzali)
  • Helsinki Bildirgesi’nin okunduğuna dair belge (Tüm sayfaları çalışmaya katılan tüm araştırıcılar tarafından imzalanmış olarak)
  • Araştırmacı Katkı Beyan Formu
  • Makaleler (3 adet)
  • Biyolojik materyalle yapılacak çalışmalar için Biyolojik Materyal Transfer Formu doldurulmalıdır.

 

 

Başvuru İçin Teslim Edilen Başvuru Dosyasının Islak İmzalı ve Tüm Sayfalarının Araştırmacılar Tarafından Paraflı Olması Gerekmektedir.

Mailde Dosyanın Tüm Sayfalarının Paraflanmış ve İmzalarının Tam Olması Gerekmektedir.

Toplantı Tarihleri

22.02.2024

04.03.2024

09.05.2024 

05.04.2024

03.07.2024

31.07.2024

19.09.2024

29.11.2024

25.12.2024

17.01.2025

19.02.2025

İletişim

-

İletişim: (312) 329 1010 - 

goaek@yiu.edu.tr